beta

6 Ekim 2008 Pazartesi

A.R.O.G Bir Yontma Taş Devri Filmi Çok Yakında


Ilk filmiyle izlenme rekorları kıran G.O.R.A'nın devamı niteliginde çekilen film Arog 5 Aralık 2008'de sinemalarda gösterime girecek..








Filmin Konusu
Arif’in uzaydan dünyaya getirdiği ve evlendiği eşi Ceku'dan bir çocuğu dünyaya gelecektir. Fakat doktorlar bu doğuma kesinlikle karşıdır. Ceku'nun ultrason görüntülerinde karnında normal bir çocuk değil de, bir uzay yaratığı olan 'Elyın' taşıdığı ortaya çıkar. Fakat Arif çocuğun doğmasını ister ve eşiyle birlikte doğuma girer... Çocuğu olarak doğan korkunç canavarı kucağına alan Arif, çığlıklar içinde bağırırken, bu korkunç rüyadan uyanır ve ejderhaların hüküm sürdüğü yontma taş devrine uzanan hikaye başlar...

Cem Yılmaz Cekim Asamasını Şöyle Anlatmıstı:
"G.O.R.A.'da Arif'in, tıpkı Turist Ömer gibi dolaşma potansiyeli olduğunu fark ettim. A.R.O.G.'da Arif taş devrine gidiyor. Ben tarihin o bölümüne pek inanmıyorum. Ateş bulunmuştur, sonra avcılık ve toplayıcılık dönemi başlamıştır falan diye anlatırlar ya okullarda. Bu anlatım bana komik geliyor. Fikre dayalı bir komedi meselesi var A.R.O.G.'da. Riskleri de çok."
Merakla beklenen filmin yeni fragmanlarına ise filmin resmi sitesinden ulasabilirsiniz..
Fragmanları İzlemek İçin Tıklayınız

Hiç yorum yok:



name="currentMarker"/>